Friday, August 15, 2008

ခ်စ္ေသာတိမ္လႊာသို႔... (PART ONE) ...

မေန႔တုန္းက ရန္ကုန္ကဖုန္းလာတယ္…. အေမ့ဆီကပါ … “သားေရ …. ေက်ာင္းလဲပိတ္ေနၿပီပဲ … ဘြဲ ႔ မယူခင္ အေမတို႔ဆီျပန္လာပါဦး” တဲ့…. အေမကမုဆိုးမဆိုေပမယ့္ သူ႔ရဲ ႔ တစ္ဦးတည္းေသာသားျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ ကို ပညာတတ္ႀကီးအရမ္းျဖစ္ေစခ်င္တာ … ဒါေၾကာင့္လဲ အခုလို နိုင္ငံျခားမွာ ပညာကို ဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္သင္နုိင္ဖို႔ အေမက ကၽြန္ေတာ္ ၉တန္းတက္ေနတဲ့အခ်ိန္ကတည္းကစၿပီး ပိုက္ဆံကို ျခစ္ျခစ္ကုပ္ကုပ္ စုခဲ့ရတာေပါ့ …. ကၽြန္ေတာ္ ၁၀တန္းေအာင္ၿပီး၂နွစ္ေနေတာ့ နိုင္ငံျခားမွာ ေက်ာင္းတက္ဖို႔ ပိုက္ဆံလံုလံုေလာက္ေလာက္ရွိလာခဲ့တယ္… ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အလုပ္လုပ္နုိင္တဲ့ အခ်ိန္ကစၿပီး အလိုက္သိစြာနဲ႔ ကိုယ့္ေက်ာင္းစရိတ္ကို ရွာခဲ့တယ္ေလ….

အတိုခ်ဳပ္ေျပာရရင္ အေမဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ညီမေလး အတြက္ အလြန္ေလးစားအတုယူဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ တေယာက္ပါပဲ …. ကၽြန္ေတာ္ အေမ့ကို အရမ္းလဲခ်စ္သလို အရမ္းလဲေၾကာက္ရတယ္…. ခ်စ္ေၾကာက္ရိုေသတာေပါ့ဗ်ာ….



ကၽြန္ေတာ့္မွာ အေမ့အျပင္ ေနာက္ထပ္အရမ္းခ်စ္ရတဲ့သူတစ္ေယာက္ရွိေသးတယ္ဗ် …. ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ႔ တစ္ဦးတည္းေသာခ်စ္သူေပါ့ … သူ႔နာမည္က တိမ္လႊာ၀င့္တဲ့ … သူမက အရမ္းေခ်ာလွတဲ့သူတေယာက္ မဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ကေလးေလးတေယာက္လိုပါပဲ…. သူမက တီတီတာတာခ်စ္စကားေတြ အမ်ားႀကီးမေျပာတတ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္စိထဲမွာေတာ့ သူမလုပ္သမွ် အျပဳအမူေတြအားလံုးက ခ်စ္စရာေကာင္းေနေတာ့တာပါပဲ … ကၽြန္ေတာ္က ေတာ္ေတာ္ရူးတယ္ေနာ္ ….

သူမကလဲကၽြန္ေတာ့္ကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္ရွာပါတယ္… ကၽြန္ေတာ္ နိုင္ငံျခားမွာပညာသြားသင္မယ္ဆိုတုန္းက သူမငိုလိုက္တာကေျပာပါနဲ႔ေတာ့ တေနလံုးပဲ … ကၽြန္ေတာ္မနဲ ေခ်ာ့ယူလုိက္ရတယ္ …. သူမကကၽြန္ေတာ့္ကို မခြဲနုိင္ရွာဘူးေလ…. ကၽြန္ေတာ္ကသူကို ပိုလို႔ေတာင္မခြဲနိုင္ေသး… ဒါေပမယ့္ အေမ့ရဲ ႔ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚထားတဲ့ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ ဆႏၵကို မဖ်က္ဆီးခ်င္ဘူးေလ…. သူမကလဲ နားလည္ပါတယ္…. “ကိုကို … ညီမကိုစိတ္မပူပါနဲ႔ …. ကို႔ဘ၀ေကာင္းစားဖို႔ နဲ႔ ကို႔အေမဆႏၵ ျပည့္ဖို႔ကို အရင္လုပ္ပါ” တဲ့ “ၿပီးမွ ညီမတို႔ ျပန္ဆံုၾကတာေပါ့” တဲ့…. “ညီမ ကိုကိုျပန္လာ သည္အထိေစာင့္ေနပါ့မယ္” တဲ့….. ဘယ္ေလာက္အလိုက္သိၿပီး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလဲ …. အေမေရ အေမ့ အတြက္ တိမ္လႊာက အလိမၼာ အိမ္ပါ ေခၽြးမေလးတေယာက္ပါဗ်ာ ….

ကၽြန္ေတာ္ကလဲ… တိမ္လႊာ့ကို ကတိတစ္ခုေပးခဲ့တယ္… “ကိုိကုိ နိုင္ငံျခားမွာ ပညာသင္ၿပီးလို႔ ျပန္လာရင္ ကိုကို နဲ႔ ညီမနဲ႔ မိဘေတြကို အသိေပးၿပီးေစ့စပ္ၾကမယ္ေနာ္ ၿပီးေတာ့ ကိုကို ညီမအေပၚ အၿမဲသစၥာရွိေနပါ့မယ္လို႔လဲ ကတိေပးပါတယ္” … တိမ္လႊာကလဲ “ကိုကို႔ သေဘာပါပဲ” တဲ့…. ရွက္ၿပံဳးေလးနဲ႔ေပါ့ …. သတိရလိုက္တာ တိမ္လႊာရယ္ …

အခုကၽြန္ေတာ္ျပန္သြားရင္ ေမေမ့ဆီမွာခြင့္ေတာင္းၿပီး တိမ္လႊာနဲ႔ ေစ့စပ္မယ္… အမွန္က ေမေမေရာညီမေလးေရာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ တိမ္လႊာ့အေၾကာင္းကို သိထားၿပီးသားပါ… ေစ့စပ္မယ့္ကိစၥကိုပဲ အသိမေပးရေသးတာ… ကၽြန္ေတာ္နဲနဲေတာ့ ေၾကာက္ေနတယ္… အေမသေဘာတူပါ့မလားလို႔ေပါ့… ဒါေပမယ့္သိပ္စိတ္ပူစရာေတာ့မလိုပါဘူး… အေမကကၽြန္ေတာ္နဲ႔ တိမ္လႊာ့ကိုသေဘာမတူဘူးလို႔မွ မေျပာထားတာ အေမကသူမႀကိဳက္တဲ့ကိစၥဆိုရင္ အစကတည္းကႀကိဳေျပာတတ္တယ္ေလ…


ေၾသာ္… ကၽြန္ေတာ္ျပန္လာမယ့္အေၾကာင္းကို တိမ္လႊာမသိေစနဲ႔ေနာ္… ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို အံ့ၾသသြားေအာင္လုပ္မလို႔… သူမက surprise လုပ္တာၾကိဳက္တယ္ေလ…



………………………….. ဆက္ရန္ ..............................
၀တၳဳ = ယမင္းဥမၼာ

4 comments:

chu said...

kg tal , nyi ma .. keep it up .. CHEERS ! :)

ဆံုစည္းရာ said...

mite tal,
bar sat pyit mhar lal??

Yaminnie’s Daydream said...

ေစာင့္ဖတ္ေပါ့ကြယ္.... ဟဲဟဲ... :P

ဗီလိန္ said...

ဆက္ဖတ္မွာပါ။ ဆက္သာေရး။